Gå eller stanna?

Under en period i höstas och nu i våras har jag i två omgångar tvivlar på om jag ska kandidera för omval på kongressen i sommar. Funderingarna och tvivlen har varit många. Jag har klurat på om jag inte är mätt på FS-arbete efter 4 år, jag har tvivlat på om jag är så en så bra ledare som UNF behöver och förtjänar och jag har tänkt på om jagvill binda upp mig i två år till och frågat mig när jag ska göra "allt annat" jag vill hinna med i mitt liv.

Det har varit frma och tillbaka, men i slutändan har magkänslan alltid varit att jag inte riktigt är färdig med UNF, och jag har bestämt mig för att satsa. Jag har ju gått på de flesta minorna man kan gå på i styrelsearbetet och tror jag kan undvika dem nu, jag har gott om tid på mig att plugga och resa senare i livet och jag känner mig hungrig på att driva igenom mer bra grejer för att utveckla och stärka den organisation som gett mig så sjukt mycket.

Idag satt jag på tåget och tog en liten paus i mitt mailskrivande, och då kände jag att det var helt rätt att kandidera igen. Hungern och drivet finns där, och att jag får med mig så himla mycket grymt folk från den här styrelsen gör att jag känner en helt annan trygghet i arbetet de kommande två åren. Nu ska bara medlemmarna vilja ha mig också, och jag hoppas jag får fortsatt förtroende på kongressen! Snart är det dags!


Kommentarer
Postat av: anna karin

lägger du up lite fler bilder på bloggen så kommer nog fler rösta på dig:P

Postat av: Oskar Jalkevik

Rätt val! Du är en bra ledare för UNF. Det finns några detaljer att fila på men det hinner vi fixa. Din ledarstil var bra från början, men har även blivit bättre och bättre hela tiden. Du är tydligare och tuffare nu, det diggar jag!

2007-06-28 @ 18:31:05
URL: http://www.stensaxpase.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback