Prisa skatteverket, här kommer skatteåterbäringen!

I förra veckan fick jag äntligen min eftertraktade skatteåterbäring, som för första gången sen jag började betala skatt var lite rejäl! Jag försöker vara lite vuxen och vettig, och inte bränna alla pengarna på en gång nu när jag för en gång skull har mer än nån tusenlapp på kontot efter att räkningarna betalats.

Det går rätt bra faktiskt, även om siffrorna sjunkit ganska snabbt på kontot. Jag la in över hälften av återbäringen i min räntefond, så nu är den över 10.000-strecket för första gången sen jag tog körkort igen! Känns bra med lite marginaler, men det är ju inte utan att man känner sig väldigt vuxen när man börjar tänka på framtiden.

Sen har jag faktiskt unnat mig lite shopping. Jag satt igår kväll/natt och köpte mig dels en ny mus, eftersom scrollknappen på min gamla varit paj i över ett halvår. Sen så unnade jag mig en försenad födelsedagspresent och köpte en
kaffekvarn, som jag drömt om i över ett halvår. Så om några dagar bjuds det på finkaffe om man kommer och hälsar på! Välkommen!


Kommentarer
Postat av: Ögge

Hur mycket fick du tillbaka då?
Själv blev jag nästan miljonär med den underbara summan 120 kronor

2007-06-12 @ 14:26:35
Postat av: Erlandebba

Great site!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback