Gnäll, gnäll

Jag är alltid så positiv, så nu är det dags för ett gnällinlägg. Jag är grinig för att:

Jag måste gå upp typ 6 imorgon bitti
Jag fick gå upp 7 idag
Jag missade början på vår tvättid och inte fick en del kläder med i tvätten
Jag glömde äta i eftermiddags och därför gjorde ett skitpass på gymet
Jag fick sms konstant hela styrkepasset som störde min koncentration
Jag inte hinner med sakerna på att-göra-listan den här veckan
Jag inte har ork och tid att skriva de där smarta blogginläggen jag tänkt på

Men å andra sidan hade brorsan diskat när jag kom hem, och jag har precis fått i mig en proteindryck och en banan, så snart är både blodsockret och humöret uppåt igen.


Kommentarer
Postat av: sanne

Okej, med risk för att låta kaxig typ; ta inte med dig mobilen till gymmet ;)

2007-03-21 @ 22:13:50
Postat av: carbuncle

Men hur kan du vara så himla pepp?! :-O Du måste vara nåt slags pepp-djur eller nåt!

Postat av: Jobjörn Folkesson

Eller, STÄNG AV den när du är på gymmet... och uppmärksamma Mobilfria Dagen när den nu kommer, kommer inte ihåg.

2007-03-21 @ 23:08:34
URL: http://job.bliglad.com/blog/
Postat av: anna karin

så nu ska vi ta och lära herr pepp en sak om gnäll.... det så bör det inte avslutas med nått positivt. det är liksom inte gnäll då.. men dock ett trevligt försök

2007-03-22 @ 18:36:24
URL: http://britt.blogg.se
Postat av: Anonym

men varför måste du alltid vara så glad?

2007-03-23 @ 12:20:25
Postat av: Pederkathinka

Hope you enjoyed your visit.

2009-03-25 @ 08:46:41
URL: http://pederkathinka.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback