Kongresskoll

Sitter på tåget på väg ner till Jönköping och svarar på mail och surfar (Tack SJ för internet ombord, annars hade jag aldrig överlevt det här ordförandeuppdraget).

Sitter och klurar på kongressen, och hittar lite oförhappat till en
kongressblogg. Kul inititativ tycker jag, känns bra att vi marknadsför oss lite annorlunda en de traditionella utskicken. (UNF borde för övrigt sluta med pappersutskick, ni kan aldrig gissa hur mkt pengar vi la på porto förra året..).

Förutom bloggen så har ju vi i UNF en "pusselbuss" ute på distriktsårsmöten. I den schyssta gula bussen som är på våra nya värvarfoldrar kommer man i Gävleborg och Dalarna kunna anmäla sig online och få en bulle i helgen. Stabilt!

Jag sitter också och kollar in vilka som anmält sig så här långt. Är du med på listan än?

Kommentarer
Postat av: raukan

Mjao! Jag kommer ta hand om teaterjunisar på kongressen, så jag kommer! MJAO!

Postat av: Jennifer

Så lart jag kommer! Jag ska vara UNF-lägerfröken men chef Anna verkar inte ha anmält mig än.

2007-04-01 @ 10:04:05
URL: http://jenniferjamtland.blogg.se
Postat av: Ewa

Har du vart i Jönköping utan att ens kontakta mig? skärpning!
Kram

2007-04-01 @ 19:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback