UNF overload

Idag var jag inne i Stockholm och utövade lite lobbyism på våra folkvalda politiker i riksdagen. I ett försök att vara effektiv åkte jag sen hem för att röja lite mail och producera lite texter. Men idag blev det UNF-overload i skallen, och allt jag tog mig för låste sig på eftermiddagen.

Då gjorde jag det enda raka - nåt helt annat!

Under eftermiddagen och kvällen har jag nu istället gjort müsli, bakat chokladkakor och gått på bio med Martin och Mi. Vi kikade på "Pans labyrint", en film som var helt på spanska. Lite annorlunda, men helt klart sevärd!

Nu ska jag sova ur mig den här förkylningen som satt sig i kroppen i helgen, och räknar kallt med att det blir en grymt produktiv dag imorgon istället! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Jag ville bara säga att jag tycker du är bra.
Hejdå.

2007-03-13 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback