Rapport från Sri Lanka

Mitt uppe i veckan på Sri Lanka. Intrycken är fler än jag kan skriva ner och ta in just nu.

Naturen, värmen, trafiken, människorna, fattigdomen, klyftan till väst, optimismen och födelsen av en ny organisation gör att jag sover som en stock om nätterna trots brummande AC och insekter.

Jag presenterar lite bilder tills jag har hunnit sortera intrycken och landa lite..

image138
Utsikt från frukostbordet..

image139
4U-medlemmar röstar fram sin första ordförande efter att ha bildat organisationen 4 timmar före. 330 medlemmar var med och röstade!

image140
Den nya styrelsen för vår nya systerorganisation 4U! 15 peppade ungdomar!

Kommentarer
Postat av: Farsan Baloo

Hejsan
Ny runda i Solidaritetsbloggen. Den här månaden går vår hundring till förmån för Röda Korsets insamling till världens mammor.
http://delameddig.blogspot.com
mvh / Marcus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback