Those were the days II

I brist på motivation, tid och spännande händelser i mitt liv just idag så får det bli lite mer nostalgi. Den andra omgången bilder på disketterna är från en "Charmkurs" i Varberg typ 2000-2001 eller nåt sånt. Om jag inte minns helt fel så blev jag "årets charmknutte" på kursen, som innehöll maskerad, självkänslestärkande lekar och härligt vårväder. Det är precis såhär bra UNF och vår kurser ska vara!

image131   image134
Lilleman och jag dansar vals efter en dusch på nån flickskola, tror den här bilden var med i Motdrag faktiskt.. =P Sen kunde ju klätterapan såklart inte hålla sig borta från väggar och basketkorgar.

image132    image135
Allas vår Andreas "Burken" Holmberg visar sina mad skills i TP. Tror Hanna testar honom.
Nästa bild visar mig i min charmknuttekrona..

image133
På väg hem igen, i bakgrunden lurar vår konduktörskompis "Lennart", som blev tighta med mellan Mullsjö och Nässjö eller vart det nu kan ha varit. Notera särskilt den snygga frisyren på mig..

Kommentarer
Postat av: IKMK

Valsen känner vi igen från Motdrag ja..

2007-05-04 @ 13:43:12
Postat av: sanne

hah! snygg frisyr! ;p

2007-05-04 @ 22:25:56
Postat av: wagner

...och en del säger att hellugg aldrig riktigt var inne. Sååå fel de hade.

2007-05-05 @ 17:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback