Those were the days

Hittade ett gäng gamla disketter hemma i en låda igår när jag småplockade lite. Brorsan fick dra in dem på sin dator, eftersom jag inte har någon diskettstation på min burk.

På disketterna låg massa gamla dokument och härliga bilder från olika arrangemang jag vart på med UNF under gymnasietiden. Tänkte visa några av dem, här kommer först några från UNF Östergötlands sportlovsresa 2001(?). Det var en grym vecka, med författande av sånger i sittliften, massor med varm chopklad och härlig skidåkning.

image128

image129  image130

Kommentarer
Postat av: Macke K

Ojoj. Nostalgi kan man aldrig få för mycket av...

Postat av: Martin

Tyngden på dalskidan!!!

2007-05-05 @ 18:12:43
Postat av: Peter Andersson

Haha, ja, den där vurpan glömmer jag inte på länge! Kul kul! Handleden var som en medecinboll!*skrattar*

2007-05-10 @ 15:21:49
URL: http://zodiac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback