Dagens goda gärning

Jag startade dagen idag med att känna mig som en bra människa. Sen något år tillbaka försöker jag de månader jag kommer ihåg (för råd har man egentligen alltid) vara med och bidra med pengar till olika bra grejer genom ett initiativ som heter Solidaritetsbloggen.

Den här månaden är det Julmånad och således passar det extra bra att skänka till de som behöver. Månadens biståndsorganisation är Rädda Barnen och med organisationens julgåvekort har du möjligheten att uppmärksamma någon du tycker om genom att ge en hundring i dennes namn.

Vill du bli en av oss Solidaritetsbloggare? Klicka dig då vidare till Rädda Barnens julgåvekortsida. Fyll i dina uppgifter (Glöm inte mailadressen) och beloppet hundra kronor och julgåvekortet kommer att skickas hem till dig. Vidarebefordra bekräftelsemailet från Rädda Barnen till farsan-baloo(a)hotmail.com tillsammans med din blogs adress. Inom kort hamnar din blogg som länk nere till höger.

The more the merrier, så häng på och bli solidaritetsbloggare du med!

Kommentarer
Postat av: Amundlilly

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback