Ingela är min bästa vän

Idag var jag på kansliet och härjade, och kikade bland annat in på medlemsservice för att kolla av läget och hur det går för dem. Snackade lite med Ingela, som jobbar där och har gjort så länge jag vart UNF:are, en trevlig kvinna som altid är lika käck och glad när man ringer eller tittar förbi. Men idag gick vår vänskap längre än så, hon hittade nyckeln till mitt hjärta - IKEA-katalogen!
 
Jag fick i år ingen IKEA-katalog, något som grämt mitt IKEA-frälsta hjärta i månader nu. Så idag när jag var inne hos medlemsservice låg det ett splitternytt ex på ett bord, som jag bläddrade lite längtansfullt i. Då, från ingenstans sa Ingela att jag gärna kunde FÅ katalogen, denna dyrbara skrift som jag kan drömma mig bort i i timmar. Sen var min dag gjord, och jag hade en ny bästis på kansliet.


Tack Ingela!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

1. Har du "ingen reklam, tack"-skylt på postlådan/brevinkastet?
2. Ifall du har det, så kan du ändå få katalogen genom att beställa den på ikea.se.

/En som varit där själv.

2007-11-27 @ 01:01:51
Postat av: Simon Sberg

Så tvålullen var inte din bästa vän speciellt länge? Fast det hade ju varit smått tragiskt om det varit så...

2007-11-28 @ 19:42:13
Postat av: Ewa

Man kan alltid beställa en ny katalog från ikea.se om man tappat den gamla eller inte fått den ;) glöm aldrig.
kramar

2007-11-29 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback