Vi drar till skogs!

Imorse när vi vaknade var det första vi hade att ta ställning till huruvida vi skulle med ett gäng hundkompisar till skogen eller inte. Efter en snooznings funderande så bestämde vi oss för att dra till skogs och gav oss iväg till skogen bortanför Gränby.

Förutom att det var sjukt långt dit så var det en schysst skog, och härligt med så mycket folk och hundar som bröt tystnaden i skogen. Jag blir alltid lite lugnare och mer avslappnad när jag får dra på mig jägarstrumpor och kängor och ge mig ut i skogen på en rejäl promenad. Med lite jagande efter en smitande fosterhund i skog och på en leråker och några mackor och kaffe på en sten samt skönt, svalt väder som ingredienser blev det en grym start på dagen! Jag toppade med ett pass på gymet direkt efteråt, lyfte lite skrot och kände mig mer levande än på veckor när jag cyklade hem! Jag vet ju att jag mår bra av att använda kroppen, varför gör jag det inte mer för?!

image181
Många hundar blir det.. Jag lyckades fånga allihop på den här bilden faktiskt! Hur många hittar du?


image182
Magda har pli på Bamse, Lukas och Ines, men Diesal ser nåt intressantare.


Kommentarer
Postat av: Mortenmelissa

Very informative and enlightening website


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback