Framgångar och planer

Dagens fixande:
- En givande fika med Sanne, (bortsett från att jag kastade kladdkakan i golvet..)
- Två tradera-auktioner klara, betalda och skickade
- Ett bra pressmeddelande skrivet och utskickat
- Ett grymt ansökningsbrev på engelska skrivet och skickat


Planer för resten av dagen:
1. Stänga av datorn
2. Bada ett varmt, skönt fotbad
3. Käka gott
4, Ut och festa med massa trevligt folk halva natten

Ska bli såååå skönt med en lång ledig helg fylld med bara massa skoj!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Dina helgplaner låter jätteroliga. jag blir avis. själv ska jag jobba hela helgen. trist men de är skönt när pengarna kommer.

kramar

2007-10-12 @ 17:56:10
Postat av: sanne

Jag skrattade åt det där med kladdkakan, fast långt mycket senare. Du fick ju en ny ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback