Hemmajobb

Den här veckan har jag haft en lite konstig hemmavecka. Den enda utflykten jag gjort och kommer göra är att jag var i Stockholm på ett antal möten i måndags. I övrigt har jag varit hemma och jobbat med massa skrivande och mailande. Sen passar det bra med Diesal också, eftersom Mi är på praktik hela veckan. Så han och jag får klara oss själva om dagarna, då Martin skaffat sig jobb och Victor är på föreläsningar.

EN lite ny upplevelse att vara hemma själv med Diesal, men rätt mysigt. Vi är ute på morgonpromenad, kommer hem, jag gör lite kaffe och sätter mig och jobbar. Jag börjar få in tempot och disciplinen också, och hinner producera en hel del av de här "måstena" som aldrig blir gjorda när man springer på möten hela tiden. Känns bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du har väl inte glömt att du ska till Gävle också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback