Peppad!

Jag sitter på tåget på väg hem från Dalarnas kursvecka och myser, peppad och fylld av energi, trots att jag gjort tre 14-timmarsdagar i rad för UNF den här veckan.


Jag borde vara helt slut, men av någon skum anledning jobbar jag bäst när jag kör hårt i perioder, jag är nog lite av en "allt eller inget"-människa. Att jobba lite lagom hela tiden funkar inte lika bra för mig verkar det som.


Det enda jag egentligen ville säga är att jag är sjukt nöjd över att jag valde kursveckan före LSU-giget jag skulle på från början. Inte bara för att våra medlemmar är viktigare än mingel och nätverkande, utan också för att besöket i Dalarna fyllde mig med glädje och energi!


Sen fick jag ju en urfin kombinerad nalle och varmvattenflaska att ha i sängen om det blir kallt eller vid nacken när jag är stel efter för mycket datorsittande. Tack för det Dalarna!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

En varmvattenflasknalle? =)

Postat av: Victorhilde

i love this page keep it up.

2008-10-03 @ 13:07:19
URL: http://victorhilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback