Facebook

Hamnade i en diskussion om facebook med Pierre och Sara på lunchen på bokmässan idag. Sara hade nyss skaffat facebook, men visste inte riktigt vad hon skulle ha det till.

Jag har hört många som sagt samma sak. Man har skaffat det i hypen som varit, men nu vet man inte riktigt vad man ska ha för nytta av det.

Själv använder jag det mest till att hitta gamla kompisar jag inte pratat med på alldeles för länge och hålla lite kontakt med mer eller mindre perifera delar av mitt nätverk. Vad använder du faacebook till?

Kommentarer
Postat av: Eivind

I tillegg er facebook bra til å samle folk til arrangementer og standpunkter, feks har både IOGT og Juvente i Norge fått nye medlemmer etter at folk har kommet over facebook-gruppene våre.
Kult å se a tfacebook begynner å bre om seg i sverige også! :)

Postat av: jimmy

jag använder Facebook till ett online rollspel :)

2007-09-30 @ 11:40:38
Postat av: Moa

Man ska göra Traveller IQ Challenge! Facebook existerar bara för det! För att geografiskt efterblivna människor som jag själv ska kunna träna upp mig och hamna på HIGHSCORELISTAN!

2007-10-01 @ 14:10:04
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: Linda

Ja jag fattar inte riktigt. Jag blir bara vänner med massa gammalt folk och blir förvirrad av massa tester och jämförelser som ska göras. Jag tycker nog facebook är ett rätt stressigt och rörigt påhitt

2007-10-03 @ 23:16:59
URL: http://www.indala.blogg.se
Postat av: Rikardstella

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-01-14 @ 20:53:45
URL: http://rikardstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback