Kvällens tre S

Ikväll är en kväll i S:ets tecken. För det första är det Söndag. Jag gillar söndagars lite laid-back dagsrytm och uppladdningen för veckan som kommer. Sen är jag ofta hemma på söndagkvällar, och det är alltid skönt!

Sen sitter jag och laddar för morgondagen, så jag ska på en konferens om Statsbidragen. Jag är inte så insatt som jag borde, och ska därför uppdatera mig i frågan på en heldagskonferens. Utredningen av hur bidragen till ungdomsorganisationer börjar närma sig, och vet man inget om det kan man ju inte påverka.

Sist men inte minst så skriver jag ut schemat och vägbeskrivningen på min nya Skrivare. Jag är sjukt nöjd med att ha en egen skrivare vid mitt skrovbord nu, fattar inte att jag klarat två års ordförandejobb med skrivaren nere på verandan.

Kommentarer
Postat av: AeroTech

hmm.. en del av familjen.. naj du... inte än alfl.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback