Uppe innan tuppen

Jag fortsätter min hardcore-tidiga-morgonar-vecka. Idag ringde klockan 5.45, och jag tog mig efter en liten stund upp ur sängen för att klä på mig och ta mig till tågstationen. 06.30 gick mitt X2000-tåg som ska ta mig till Göteborg för FS-möte och häng med vår fantastiska personalstyrka.

Rullade iväg på min halvkackiga cykel vid 06.15 ner mot stationen, med Morgonpasset i P3 i lurarna. Men det som chockar mig varenda gång jag är uppe och ute såhär dags på dygnet är att det finns andra människor som också är vakna! 6 på morgonen! Jag har fortfarande inte fattat att samhället är igång innan 8..


Kommentarer
Postat av: sanne

Så var det när jag sommarjobbade, folk tog ju faktiskt också bussen vid halv sju... Dessutom, dom som kör bussarna lär ju ha varit uppe ett tag innan oss andra också...

Postat av: Lena Petersson

Det är märkligt =)

2007-09-20 @ 17:18:04
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Ögge

Buhu på dig då, själv går jag upp 04.45 varannan vecka, bara så du vet.

2007-09-20 @ 17:44:01
Postat av: Tormodalisha

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2009-02-16 @ 13:16:21
URL: http://tormodalisha.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback