Nu får det vara nog!

Nu har lessnat på den här kassa bloggmotorn. Jag har funderat länge på att byta, men det blir lite som att byta bank, det är lite för krångligt och det funkar ju OK med den man har, och alla inlägg man har gjort blablabla och så blir man kvar trots att det inte är det bästa.

Men efter att inte ha kunnat logga in på 48 timmar, utan ordentlig info innan på mail och/eller min inloggningssida har jag lessnta, så nu byter jag blogg!

Hädanefter kan man följa mina äventyr på
http://damberg.wordpress.com, så lägg om era RSS-bevakningar och länkar och kom dit!

Kommentarer
Postat av: Eivind M.

Såvidt jeg vet går det an å importere innlegg fra den gamle bloggen din i din nye Wordpress-blogg også, så det kan jo hende du får tatt med deg de gamle innleggene over, hvis du er heldig.. :)

Postat av: Robert

Tell me how!

2008-04-01 @ 12:31:48
Postat av: Jobjörn

Woohoo! Jag gratulerar! Som Eivind säger borde du kunna importera dina inlägg, om du vill kan jag undersöka detta när jag kommer hem från personalsamlingen.

2008-04-01 @ 14:34:24
Postat av: Tiniustiril

I see first time your site guys. I like you :)

2010-04-22 @ 08:56:58
URL: http://tiniustiril.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback