Bortglömd blogg

Om man glömmer bort att man har en blogg, är det då ett tecken på att man har för mycket annat i sitt huvud?

Många bollar i luften är det hur som helst, men jag känner mig inte så stressad och pressad som jag skulle gjort för ett år sen. Man kanske utvecklar lite pansarskinn och stresstålighet av det här uppdraget ändå?

Idag är allafall en vettig dag hemma, och jag har en plöja-dag på måndag också. Bokar flygbiljetter, svarar på mail (som dock trillar in snabbare än jag hinner svara idag, så högen har växt snarare än minskat) och klarar av några viktiga samtal.

En hundpromenad, kloklippning och klipptidsbeställning har också hunnits med. Nu ska jag göra ett andra ryck så jag kan ta helg och njuta av sällskapet hos den finaste tjejen och fira 1 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback