Sanslösa Sandviken

Sitter på tåget på väg hem från Sandviken. Jag har vart i Sandviken och varit mötesordförande på deras FÅM. Det var finfint, och som tack fick jag några läckra svettband, en schysst tröja och världens minsta vattenflaska, blir kanske modevisning på den sen.. :)

Det var ett schysst möte, även om det blir svårt att få nya medlemmar att sätta sig in i en budget och resultaträkning på 1½ miljon. Jag tycker det är svårt det där, hur sköter man en förening effektivt och samtidigt genomför ett demokratiskt årsmöte där alla är delaktiga när man är 400 medlemmar i föreningen? 

Coolt att vara i Sandviken hursomhelst. Det är inte alla föreningar som kan ståta med en egen lokal med gym, 400 medlemmar och aktiviteter 6-7 dagar i veckan. Hoppas jag snart får komma tillbaka, och smaka deras berömda AGA-burgare och snacka lite sprit och knark-politik med peppade medlemmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback