Vinsten av profilmaterial

Igår var jag på stan en sväng med Mi och shoppade lite. Vi var bland annat inne i surf/skateaffären "On board" i Uppsala, där jag testade lite schyssta skor. Jag fick hjälp av en trevlig skatekille som frågade och verkade rätt på.

Jag trodde först han ville sälja, men när jag skulle gå frågade han "Vart håller UNF till här i stan?". Det visade sig att han gått med för ett par månader sen och nyss flyttat hit, jag berättade om vart vi finns, och att vi har verksamhet i Trots Allt! som han kunde hänga på. Han fick mitt nummer och mailadress, så hoppas jag han hör av sig och hakar på oss! Tur att jag hade min UNF-väst på mig!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Schysst! Vilken är butiken On board btw? Var ligger den?

Postat av: Hidden Games

I recomend this site

2010-02-02 @ 08:42:44
URL: http://hidden-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback