Mycket träning - lite blogg

Jag vet inte om det är en allmän seghet efter ledigheten, eller om jag nått nån form av platå i mitt bloggande, men inläggen är inte lika frekventa och lätta att spotta ur sig som tidigare.

Kanske har jag för mycket annat roligt att göra för att ha tid och ork att blogga, eller så har mitt liv blivit så svensson att jag inte har så mycket att skriva om. Eller så är det bara en dipp, som med allt annat i livet. Jag tänker inte gräva ner mig i det eller ursäkta mig. Jag konstaterar att det är lite lågtempo här för tillfället, så får vi se om och när det ger sig.


Träningen går dock på 5:ans växel just nu, och idag var jag på mitt tredje styrkepass på en vecka, plus att jag hunnit med ett pulsgympapass. Jag mår så sjukt bra när jag får träna så här mycket, men det är ju sånt jag egentligen vet. Och rent krasst, jag håller hellre tempot kvar på gymet än här på bloggen, om jag måste välja.


Kommentarer
Postat av: sanne

Men det finns ju så mycket annat att göra än just blogga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback