Sjunga på sista versen

Igår när jag kom hem och kollade igenom postskörden hade jag ett UNF-brev i högen. Mitt livs sista kallelse till ett föreningsårsmöte med min UNF-förening. Jag har ju egentligen trillat över den magiska iggis-gränsen, men eftersom årsskifteslistorna inte är ute än så fick jag ändå kallelse till årsmöte med UNF 211 Unga Viljor.

Det jag hajade till över var att min sista kallelse var utskickad och undertecknad av två tjejer som jag inte vet vilka det är. Tidigare har det varit folk som jag vet vilka det är eller har värvat själv, men nu var det nya pigga förmågor. Det fick mig att känna det lite som cirkeln var sluten. Hejdå UNF, Hej IOGT-NTO! Nu är det bara Nirvana kvar.

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

haha.. du vet visst vilka tjejerna är. Du kände bara inte igen dem med namn. Du har träffat dem båda två och den ena bor nästan granne med oss här ute på slätten. =) Men du får du väl ta och komma på det sista årsmötet då!
Puss o kran!

Postat av: Peter

Det jag undrar är vad som händer när UNF:s förbundsordförande blir iggis. Får han ett tackbrev av sig själv för den tid som varit, eller?

2008-01-21 @ 21:17:28
URL: http://moilanens.blogg,se
Postat av: Robert

Nu har vi ju inte fått några såna brev än, men jag hoppas innerligt att jag kommer avtacka mig själv för den fina tid jag spenderat i förbundet.. :)

2008-01-22 @ 23:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback