Dubbelt upp!

Helgen har varit dubbel i många bemärkelser. Jag hade dubbla känslor inför helgen möte. När jag skulle dit var jag inte så pepp och ville helst slacka hemma i soffan framför en film eller fem, men när jag väl var på plats så blev jag både inspirerad och igång (som vanligt, man blir det av att umgås med intelligenta, engagerade människor har jag märkt).


Jag hade dessutom dubbla styrelsemöten. FS-mötet toppades på söndag kväll av mitt andra UNF-uppdrag, det som kassör för UNF/IOGT-NTO 2010 Trots Allt!. Vi spikade planering för våren och halva hösten där alkoholpolitiska föredrag blandas med terrängboule och schlagerfest! (Vi ska ha Schlagerfest på Café Mumrik på lördag, alla är välkomna!)


Och som grädde på moset lyckades jag somna i soffan två ggr. En gång innan styrelsemötet med Trots Allt! och en gång efter när vi käkat. Jag var visst sliten, för jag sov nästan 10 timmar inatt. Men efter en förmiddag med tvätt, dammsugning och uthämtning av min telefon toppat med en förmiddagsfika med senaste numret av sportmagasinet känner jag mig otroligt fit for fight, trots skitvädret!


Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Ah! Härligt med lite o göra! :)

Just nu har jag inte direkt många förtroendeuppdrag, det är skönt! ;-p Men jag börjar bygga på dem igen, med fakultetsråd samt studieråd på universitetet. =) Sen är det nog ändå nog! =)

Men en sak jag har tänkt på! Det är att oftast när man är sliten och depp på det mesta, specielt ibland inför möte, så är det precis vad man behöver. Ett möte och träffa folk och bli inspirerad! Jag tror att jag oftast när jag själv varit depp på saker och gått på träffen/mötet så efteråt har jag varit heltänd! Det är typ så jag håller kvar engagemang, att träffa folk med gemensamma mål! =) Kram på dig!

Postat av: Viljarfride

Excellent site. It was pleasant to me.

2008-11-05 @ 10:48:33
URL: http://viljarfride.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback