Hundvakt

Jag har en hemma-vecka den här veckan gör inte bara att Diesal blir mitt ansvar, det innebär också att jag fått äran att vara hundvakt åt våra "daghundar" Lukas och Ines. Det är lite charmigt med tre hundar i lägenheten, och blir ganska mysiga pauser i arbetet när man kan mysa ner sig med tre hundar istället för en. Lite bökigt att gå ut bara utan att göra en fläta av kopplet, men jag börjar få in knycken nu!

För att de inte ska tycka jag är en alldeles för tråkig kille som bara spenderar all tid framför datorn så har jag sysselsatt dem med lite små överraskningar då och då, ambitiös som jag är. Här fick de i förmiddags varsin ihopknögglad toarulle med en liten bit fryst leverpastej i, för att fresta smaklökarna och sysselsätta huvud och tänder en stund. Tyvärr är ju inte papper så hållbart, så det tar dem ju inte så lång tid att bryta sig in till det gottiga i mitten..

image189
Tre hungriga hundar, lägg märke till kamerarädda Ines i mitten som precis kommer på att det är en kamera jag håller i handen..


Kommentarer
Postat av: Keira Knightley

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback