Inte bara slöande

Monika kom hit redan i torsdags, men fredagen så jobbades det här lik förbaskat. Man kan ju inte vara hur ledig som helst.. =P

I fredags jobbade jag hemifrån, och tänkte bara röja undan lite pappersgrejer och mail innan helgen. Men förbaskad på mitt ständiga
pappersproblem som hänger över mig så fort jag ska hitta något eller jobba här hemma så gjorde jag en början på storröjning och strukturering av mina papper. Jag kommer aldrig bli någon Teresia med stenkoll och färgkodning, men nu har jag hyfsad koll på var jag har mina grejer, och har det jag behöver oftast närmast till hands.

Två stora papperkassar från Ullared med gamla UNF-papper och Motdrag åkte ut, I defeated the pappershögar! Jag är fri att jobba igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback